Jag måste rensa skrivbordet så det blir tävling


Jag har alltid undrat var alla bloggare får priserna ifrån till sina tävlingar och det var inte så svårt att lista ut svaret på den frågan.

Man går ju så klart till marknadsavdelningen och tigger!

Resultatet blev lite över förväntan eftersom dom slängde saker efter mig, in a good way alltså.

Så jag tänkte ha en tävling.

Priset är en hel påse full med SMåFOLK-produkter

Det enda man behöver göra är att maila mig svaret på vad spelen heter inne lekrummet. Lekrummet hittar ni på www.smafolk.com

Mailen är enskedforpappa(at)gmail.com

Blir det fler än ett svar så lottar jag annars så är det hela lättlöst.
Glöm inte att produkterna är för lite äldre barn.

EDIT: Det kanske är bra om det finns ett slutdatum också så Tisdag kl 20 tar det slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0