Ett vanligt möte på banken

Bankkvinna: Så ni vill öppna konto till er dotter?

Jag:
Prrrrrrrrrrrruuuuuuuutttttttt!

Sambon:
Ja just det

Bankkvinna:
Vilken typ av sparande hade ni tänkt er?

Jag:
Vill du ha en majskrok? Va? Vill du det? Vill du ha en majskrok? Va? Va?

Sambon:
Det vet vi inte riktigt, vad tycker du?
Och hon vänder sig mot mig.

Jag: Men du måste ju hålla i den själv. Eeeh jag hade nog tänkt mig fonder eller nått, typ?

Sambon:
Ja fonder vill vi nog ha.

Jag:
Nej!! Släng den inte på golvet!

Bankkvinnan:
Aktiefonder eller räntefonder?

Jag:
Ska du sitta i pappas knä?

Jag:
Prrrrrrrrrrrruuuuuuuutttttttt!

Sambon:
Aktiefonder är nog vad jag är inne på.

Jag:
Ja jag tycker nog också att akt NEJ BIT INTE PÅ BORDET!

Bankkvinnan:
Aktiefonder alltså...?

Jag:
Vad har jag sagt om att bita på andras möbler?

Sambon:
Suck...

Ellen:
Whiiiiiiiieeeeeee

Jag skrev på några papper innan jag gick.
Måste nog kolla att min lön fortfarande hamnar hos mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0