Ben & Jerry's Strawberry Cheesecake



Det här är början på en underbar vänskap, hade jag velat skriva.
Men den här var, njaa. En väldigt god njaa men likväl en njaa.
Om vilket annat företag som helst hade stått som avsändare så hade jag troligtvis hyllat den här glassen tills dom skickat mig en årsförbrukning bara för att slippa tjatet.
För den är ju jäkligt god.
 
Men nu är det ju en Ben & Jerry's så förväntningarna kanske var lite för höga.
Var är cheesecaken? Är det dom extremt små smulorna som låg i botten?
Jag vill ha överflöd av fyllning så att smaklökarna tröttnar innan man ens hunnit halvvägs.

Det finns så många andra goda smaker så en njaa kommer jag aldrig köpa igen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0