Vuxenpoäng

Igår gav jag upp kampen om att ha så få vuxenpoäng som möjligt.
Jag körde all-in och bakade en tårtbotten.
Men citronskal i... (otroligt gott ifall det är någon som undrar)

Idag gjorde jag en tårta men det kändes inte helt hundra med en egengjord tårtbotten så jag gjorde en lite mer ungdomlig variant.
Med banan, vaniljkräm och chokladpudding!
Det smakade precis som när jag var 10!
Den godadste tårta jag ätit på flera år, och det säger jag inte bara för att jag gjort den själv.

Physalisen är ett försök att ge det hela ett vuxet utseende.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jaha, jag trodde att det var gula körsbärstomater. Det kändes inte alls speciellt festligt...

2010-03-23 @ 09:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0