Ellen säger tack och hejdå!

Från början var tanken att den här bloggen skulle handla mest om mitt jobb och kanske lite om Ellen då och då.
Det visade sig vara väldigt svårt att skriva om ett jobb som i grund och botten är hemligt. Jag vill ju inte att konkurrenterna ska få reda på vad vi har planerat för nästa år samtidigt som tiden inte riktigt har räckt till.

Tack alla ni som faktiskt har kommit in här då och då och tack för alla värmande kommentarer.
Kanske blir det en privat blogg om Ellen någon dag.
Hon är ju ändå det sötaste jag vet!


EDIT: Ellen är varken mer eller mindre söt än Ellens mamma.
Skönt vi kunde reda ut det innan det sker några obehagliga missförstånd!

Kommentarer
Postat av: Sara

Synd att jag inte kommer att få fortsätta läsa dina skojiga inlägg. Har skrattat många gånger.

2010-08-27 @ 15:30:57
Postat av: Johanna på UNICEF

Hej!



Johanna här på UNICEF, vi har precis startat nätverket: Bloggare för varenda unge - och då du tidigare har skrivit om oss undrar vi nu om du har lust att bli en del av det - en viktig länk i en stark kedja av människor som kämpar för alla barns rätt till överlevnad och utveckling. Och det är absolut kravlöst! Kika gärna in på sidan: Bloggare för varenda unge (http://www.unicef.se/stod-oss/bloggare-for-varenda-unge)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0