Stan med barn - Sempers iPhone-app!

"Stan med barn" är en applikation som visar bl a cafeér och restauranger i närheten av där man befinner sig eller dit man är på väg.
Klickar man på ett café så får man upp info om hur barnvänligt det är, om det finns plats för barnvagn, om det går att värma barnmat mm.
Ja ni fattar säkert.
Det bästa är att man själv kan lägga in sina egna favoriter (och hatställen med för den delen) och så kan alla andra ta del av dom!

Stan med barn finns att ladda ner i app-store(? Eller vad det heter...?) men kommer snart även att finnas på Sempers hemsida.
När den finns där så ska jag även lägga upp lite bättre bilder... men så här ser det ut om man fotar med en dålig mobilkamera.
Sorry...


Startmenyn



Karta med alla inlagda ställen. Klickar man på ringen så kommer namnet upp.
Går man vidare får man detaljerad information om stället.

Så ladda ner och lägg in dina favoriter så att jag vert vart jag ska gå när jag blir pappaledig.
Måste bara övertala min chef att jag behöver en iPhone...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0