SMåFOLK är här!



Jag skrev en väldigt lång text om lanseringen av SMåFOLK.
Den var så lik ett pressmeddelande att jag hade kunnat jobba på marknadsavdelningen.

Men sen insåg jag att jag att det enda jag vill säga är att jag är riktigt stolt över att ha varit med i projektet, även om jag bara har gjort Djungelsmoothien och Äppeldrycken.

Djungelsmoothien är jag så nöjd med att jag kommer köpa den själv när jag vill ha en smoothie.
God, ekologisk och barmatskvalitet på råvarorna. Det kan inte bli bättre!

Om någon testar så får ni jättegärna komma med en kommentar vad ni tycker.

Du som vill veta mer om alla 11 produkter kan läsa mer på
www.smafolk.com
Där kommer det stå allt om riskakor, kex, majspuffar, russin, squeezy och drycker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0