Daim Summer Dream.

Jag hade egentligen tänkt skriva det här igår men när jag såg allt jag hade tryckt i mig så fick det vänta.
Det känns som ett slöseri med svullande när det bara är äckliga saker man testar...

Det här måste vara årets mardröm från Marabou.

Jag har ett sköljmedel som luktar precis som den här daimen smakar.

Det blir inte helt lyckat med en dålig päronarom i kombination med en mintsmak som närmast påminner om after-eight.
Om alla daimätare är uppvuxna på päronhalvor med after-eight i ugn så kommer den här bli en hit, men det känns lite tveksamt...

Det finns en halva kvar här om någon är sugen...?


Kommentarer
Postat av: Bryschan

Historien om Marabou Vinter fortsätter i ny skepnad...

2010-05-13 @ 20:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0