5 saker som gör mig vuxen

- Jag går till jobbet i mössa utan en tanke på hur jag ser ut. När jag kommer fram och tar av mig mössa så struntar jag även i hur frisyren blev!

- Jag använder långkalsonger när det är riktigt kallt ute utan att känna mig töntig.

- Jag tar en omväg till jobbet när solen skiner enbart för att "få lite sol på mig" och är nöjd över mitt beslut när jag kommer fram.

- Jag kan ta en öl. Och sen gå hem alltså, inte bara ta en öl i taget.

- Jag är helt tillfreds med att äga en kombi, jag tycker till och med att det är väldigt praktiskt. Ibland kommer jag på mig själv att fundera på hur vi klarade oss utan kombi.


Kommentarer
Postat av: Kajas

Apropå absolut ingenting så ville jag bara meddela att nu finns favvislåten på spotify. (Nu är den stora frågan om det är jag som är sen och inte lyckats hitta den fören nu eller om den verkligen lagts upp nyligen)

Skitsamma! Trevlig Fredag. :)

http://open.spotify.com/track/4aZWXhdsyZI3JNzF2O2AWC

2010-03-05 @ 15:14:45
Postat av: brychan

Det där är inte att vara vuxen - du har gammal!

2010-03-05 @ 17:26:51
Postat av: En sked för pappa

Kajas:Wohoo tillagd!



Brychan: Jag har gammal.... mjölk? bror?

2010-03-05 @ 18:39:59
Postat av: desiree !

här hittar man en fin blogg!

kika gärna in på min <3

2010-03-05 @ 19:11:39
URL: http://desireejosephine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du ÄR gammal. Du har blivit gammal. Du glömde att du tycker det är ok att lägga ut bilder på dig själv i träskor...

2010-03-05 @ 21:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0