Barnmatstest

Det har varit fullt upp hela helgen.
Det har bland annat lagats barnmat.

Ja faktiskt.
Jag är ganska förvänad själv men mamman var envis.

Det är en blandning av ekologisk köttfärs och ekologiksa grönsaker som fick koka med lite vitlök och vitpeppar.

Så här gott tyckte Ellen att det var!



Fast den ledsna minen kommer faktiskt inte av maten utan av att tand nr 3 är på gång.
Kryddat med en massiv nästäppa så är det inte så lätt att hålla tårarna tillbaka.

Och maten? 
Den slank ner med ganska bra aptit mellan hulkningarna.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Jag tror att barn som inte vill äta är ledsna för att det verkar vara förbjudet med salt i barnmaten...jag skulle inte heller vilja äta om jag inte fick salta ;)

2010-06-07 @ 12:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0