Väskan....

I morgon är det BF, som i beräknad födsel. Jag tycker det är lite förvirrande eftersom Bf betyder bäst-före i min värld men nu börjar det kännas som att det kanske står för bäst-före här också...
I går hörde jag hur en kollega sa "Han har absolut ingen aning om vad som väntar...." och på sätt och vis hoppas jag att det var barnet hon syftade på.

Nu funderar sambon och jag på om det inte är dags att packa den där väskan som det står om i alla broschyrer, men vi skjuter nog upp det ett par dar till. Har man med sig paraplyet så regnar det aldrig.....

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är som att åka på semester. Det man har glömt kan man köpa på plats...

2009-11-11 @ 22:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0