Vaken

Vi har en deal sambon och jag som går ut på att i veckorna behöver inte jag gå upp på natten om E gråter men på helgerna så försöker jag ta det mesta.

När tror ni hon vaknar på nätterna? Inte är det i veckorna!

Igår var jag uppe och gick en timme mellan halv 3 och halv 4 och det slutade med att hon somnade på mitt bröst (E alltså, inte sambon). Så jag la mig ner med E på bröstet och slumrade till för att vakna efter 30 min av att sambon låg och stirrade intesivt på mig.
- Vad är det?
- Jag vet inte om jag gillar att hon sover på magen, säger sambon
- Nehe.... Men jag lägger henne mellan oss istället.

Så jag lägger ner henne mellan mig och sambon men råkar samtidigt stöta till en kudde som lägger sig på E's huvud.
Responsen från sambon är omedelbar så resten av natten sov E så långt bort ifrån mig som det var möjligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0