Flygrädd?

Jag satt vid fönstret i ett halvtomt flygplan i tisdags och hann precis tänka
"Vad skönt att det inte verkar blir så fullt så att jag kan sträcka ut benen på platsen brevid också"

Då kommer det en kille och sätter sig... brevid mig!
Varför?
Vad ville han? Jag hade flera förslag men inget verkade stämma.
Aaah en pratsjuk människa... Nix, han satt knäpptyst.
Han vill sitta vid gången så han kommer av snabbt... Nope, han satt ju kvar längre än han behövde. Till och med så länge att jag började bli lite irriterad på att han aldrig reste sig upp. Det fanns dessutom fler lediga platser vid gången närmre utgången.
Han kanske var flygrädd... Den här får jag faktiskt lite dåligt samvete över eftersom jag somnade innan starten. Han kankse bara ville hålla handen för att bli lugn?

Kommentarer
Postat av: Kajas

Han kanske hade en grej för Mads Mikkelsen! :)

2010-01-15 @ 16:03:31
Postat av: Kajas

Han kanske hade en grej för Mads Mikkelsen! :)

2010-01-15 @ 16:03:56
Postat av: Kajas

Kände att jag behövde upprepa mig där.....

2010-01-15 @ 16:04:27
Postat av: En sked för pappa

Mads namn kan inte sägas nog många gånger!

2010-01-15 @ 17:41:40
URL: http://enskedforpappa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0