En dålig idé

Jag ska på bio ikväll för första gången på... ja minst ett år. Jag kommer inte ens ihåg vad jag kan ha sett förra gången eller när det var.

Problemet är att filmen börjar kl 21 och är 2:28 h lång.
Hur tänkte jag nu? Jag kan inte vara vaken till halv 12 en vardag!
Igår somnade jag med en bok i handen vid halv elva för att jag var så trött, och det är ändå en riktigt bra bok.

Jag funderar på att köpa typ 1 liter läsk så att jag ska börja bli kissnödig strax innan reklamen tar slut men nått känns inte riktigt hundra med den planen.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Halv elva? Så sent har inte jag varit vaken en vardag mer än en gång de senaste fem åren o jag har inte ens barn...



Men det var ju bra att Inception höll liv i dig hela filmen :) Pontus och jag hade samma funderingar innan så vi tog 18-bion, hehehe.

2010-08-27 @ 15:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0