Förlossningsångest

Varför vill alla mammor berätta sina hemskaste förlossningsminnen för mig?
Inte nog med att jag inte kommer ha nån som helst koll under förlossningen, nu vet jag exakt allt som kan gå fel också!! Bussigt.... verkligen.
Om jag inte minns helt fel så brukade alla säga att förlossningen var något mysigt som knappt gjorde ont och att allt gick jättebra, men det var ju innan dom visste att jag är på väg in i tacoträsket jag med.

 Jag vill bara höra trevliga saker om lättfödda barn som sover hela nätterna, lite som i en reklamfilm från Carlsberg

"Carlsberg don't do babies, but if we did they would probably be the cutest babies in the world"


Kommentarer
Postat av: Anna

Troligen för att det är ungefär det värsta en kvinna kan gå igenom. Ja, ja...det är underbart efteråt, men att likna det vid att bajsa ut en vattenmelon är ingen överdrift.



Bara så att du vet. Du kommer att stå i skuld till kvinnan som föder ditt/dina barn big time. För alltid...

2009-11-06 @ 13:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0