Helgens test

Test: Fredagsmys
Plats: En soffa
Utrustning: Dillchips och Idol på TV

Utlåtande:

Det började bra med en otrolig middag som gav det perfekta halv-medvetslösa tillstånd som bara fyra varmrätter kan framkalla.
Perfekt nedsjunken i soffan med chipsen inom räckhåll började Idol och jag satt stum av häpnad!
Jag klarar inte av Peter Jidhe, jag klarar inte av program där folk får rösta och jag klarar definitivt inte av att ha en stor skål med chips inom räckhåll. Det var länge sen jag mådde så illa och det var inte bara pga Idol...

Slutsats:
Fredagsmys kräver nog lite tillvänjning innan jag kommer börja längta efter det redan på onsdag förmiddag, men jag kan ändå se potentialen i det. Formatet med chips och något bra på tv innan man somnar på soffan strax före halv tio är lockande det är bara programmet man ska somna till som måste ändras. Jag har så svårt att somna irriterad...

Betyg: 2 av 5


Kommentarer
Postat av: Malle

Äh, du får väl dricka lite mer vin så höjs nog betyget ska du se ;-)

2009-11-09 @ 11:59:55
Postat av: Butterkakan

Chips går bort. Popcorn is the shit för fredagsmys!

MEn bra idé med tillvänjning...

2009-11-09 @ 18:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0