Barnvakt?

Jag själv hemma med den lille igår kväll för första gången.
Jag tyckte vi skulle passa på att leka men hon ville hellre ligga och skrika av sig. Det var inte riktigt hur jag hade planerat kvällen.  
Som tur är så är hon ganska lättmutad, en flaska ersättning, lite magmassage och 10 min intensivt stirrande på bokyllan så slockande hon.

När sambon sen kom hem till det sött sovande barnet kunde jag med stolthet ljuga och säga att allt gått helt perfekt.
Jag skulle definitivt ringa mig själv om jag behövde barnvakt!

Kommentarer
Postat av: ehmelie

haha, äsch. lite skrik har väl ingen dött av, klart det gick perfekt! :)

2009-12-14 @ 12:56:00
URL: http://ehmelie.blogg.se/
Postat av: Anders

Hej där, jag skulle behöva barnvakt till mina två nu på lördag kväll. Vi blir inte så sena, hemma vid två-tiden. Vad tror du?

2009-12-14 @ 22:01:13
Postat av: En sked för pappa

Anders: Vilken ära! Tyvärr ska jag dammsuga bilen på lördag men annars hade jag inte tvekat att tacka ja!

2009-12-15 @ 07:59:57
URL: http://enskedforpappa.blogg.se/
Postat av: Anders

Vilken bil?

2009-12-18 @ 00:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0